לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

    מה מיוחד בייצור רהיטים מעץ מלא?

    כאשר מייצרים רהיטי עץ רותמים את היופי הגולמי והטבעי של פלטה עץ לשולחן, כאשר שולחנות פלטה טבעיים נוצרים מהפרוסה האנכית של גזע עץ, כאשר כל מה שנותר הוא לעקוב אחר הקימורים והתצורות הטבעיות של העץ שממנו נחתך הלוח. בינתיים, על שולחנות עשויים מפלטות עץ מלא תוכלו לראות את הטבעות המרהיבות והצבעים העמוקים של העץ, מה שהופך את השולחן ליחיד ואין שני לו. מבין מגוון המוצרים המותאמים והמיוצרים באופן אישית של  חברת וירן תעשיות תמצאו שולחנות מפלטות עץ מלא, בוצ'רים ועוד, תוך שימוש במגוון נבחר של עצים קשים שנבחרו בשל היופי המדהים שלהם, יכולת העבודה והקשיחות שלהם.

    מה הם היתרונות של פלטה עץ לשולחן?

    בימינו, אתם כנראה רואים הרבה דברים מפורסמים כ"עץ מלא" – רהיטים, ארונות, דלתות ועוד. המונח עצמו אומר שהחתיכה עשויה מעץ ממשי, ולא מגדילים או סיבי עץ, זה נקרא בדרך כלל עץ "מהונדס". אבל לא ניתן להתכחש לעובדה כי עץ מלא הוא בעל יתרונות רבים לייצור רהיטים, כמו למשל:

    • חוזק ועמידות: רהיטי עץ מלא עשויים מפיסת עץ אחת, מה שהופך אותם לחזקים. תחשבו על זה ככה: עצים ביער יכולים להישאר שם מאות שנים! ריהוט מעץ מלא יסבול בלאי יומיומי היטב, מה שהופך אותו לשווה את ההשקעה.
    • יופי ייחודי: שוב, מכיוון שכל חלק עשוי מחתיכת עץ, סביר להניח שלכל חלק יהיו תכונות ייחודיות משלו. אין שני חלקים של רהיטים מעץ מלא שייראו זהים לחלוטין! טבעות העץ עשויות לנוע בכיוונים שונים או להיות בעלי צורות שונות, וקשרים עשויים להיות במקומות שונים בכל לוח. אפילו הצבע עשוי להיות שונה – המקום שקרוב יותר למרכז העץ יהיה כהה יותר.
    • תחזוקה: ריהוט מעץ מלא קל לתחזוקה. רק וודאו שאתם משתמשים בתחתיות לכוסות המשקה – קשה להוריד טבעות מים שנשארו על פלטה עץ לשולחן.
    • תיקון: קצת יותר קל לתקן שקע או סדק קטן ברהיט מעץ מלא על ידי שיוף וגימור מחדש.

    אם אתם אנשים פרקטיים ומעריכים ייחודיות אז אין ספק כי רהיטי עץ מלא הם סוג הרהיטים שיתאימו לכם במיוחד. אם אתם מחפשים שולחן לחדר האוכל שלכם, תוכלו למצוא אותו אצל וירן תעשיות.

    יש לנו המון מוצרים שיכולים להתאים לך

    לקבלת הצעת מחיר - מלא\י אתה פרטים הבאים

      עוד בנושא

      מדוע עץ הוא חומר גלם הטוב ביותר לייצור משטחים?

      רוב האנשים יודעים שיום ניתן ליצור משטחים ממגוון חומרי גלם זמינים, למשל, יש משטחים העשויים מעץ, ומשטחים עשויים מפלסטיק. פלטות עץ מלא פופולריות יותר והן...
      קרא עוד

      היתרונות של מדרגות עץ מלא לעיצוב הבית שלכם

      לא משנה מה סגנון עיצוב הבית שלכם או ערכת הצבעים השולטים אצלכם בבית, מדרגות עץ מלא הן מגוונות מספיק כדי להחמיא לכולם. הן מוסיפות תחושה...
      קרא עוד
      שיווק לעסקים באינטרנט שיווק לעסקים באינטרנט